grudzień 21

Promocja firmy powinna mieć charakter ciągły i wielotorowy. Do skutecznego przeprowadzenia kampanii reklamowej potrzeba wielu narzędzi, które jako grafik projektuję w ramach swojej pracy. Są to między innymi ulotki, wizytówki, plakaty czy bony podarunkowe, ale także bannery, czyli reklamy wielkoformatowe. Co umieszczam na takim bannerze i dlaczego warto z nich korzystać?

Projektowanie i produkcja bannerów- etap przygotowawczy do kampanii

Wszystkie bannery, jakie do tej pory zaprojektowałam, mają pewne wspólne elementy, które decydują o ich skuteczności. Są to między innymi: wyrazista czcionka, wysokiej jakości fotografia pasująca do branży, hasła reklamowe, informacje o promocjach czy dane teleadresowe firmy.

Po zakończeniu etapu, jakim jest projekt i produkcja bannerów, wiesza się je w punktach często uczęszczanych przez osoby, które można zaliczyć do grupy docelowej firmy. Na przykład banner promujący produkt czy usługę dla studentów zawiśnie na drodze do akademika czy też przy uczelni, ale także na przykład w okolicach galerii handlowej czy znanego w mieście pubu, w którym spotykają się młodzi ludzie. Jak widać, ogromne znaczenie w kwestii skuteczności ma nie tylko treść narzędzia reklamowego, ale także jego rozlokowanie. Trzeba to dobrze przemyśleć, konsultując się z profesjonalistami, którzy są odpowiedzialni za stworzenie i poprowadzenie kampanii reklamowej w sposób skuteczny. Czy warto inwestować w bannery? Na pewno, co można stwierdzić na przykład obserwując poczynania dużych i renomowanych firm.

Brak komentarzy



(pole opcjonalne)
(pole opcjonalne)

Moderacja komentarzy w tym serwisie jest aktywna. To oznacza, że twój komentarz nie będzie widoczny na stronie dopóki nie zostanie zaakceptowany przez redaktora.

Zapamiętać informacje o tobie?
Uwaga: Wszystkie znaczniki HTML poza <b> i <i> zostaną usunięte z twojego komentarza. Możesz dodawać linki wpisując po prostu adres URL lub e-mail.