marzec 07

Chciałabym poruszyć temat, który zwykle jest spychany na drugi plan jeśli chodzi o materiały reklamowe jednak myślę, że można by trochę o nim napisać. Chodzi konkretnie o torby reklamowe. Niby to nic takiego - tylko dodatek do zestawy materiałów promocyjnych i informacyjnych. Uważam jednak, że estetyczne, dobrze przemyślane opakowanie jest ważne i nie powinno się go lekceważyć. Dlatego poniżej kilka słów o torbach reklamowych. 

Rodzaje toreb

Swoim klientom najczęściej proponuję dwa rodzaje toreb. Dla niższego budżetu najlepsze będą torby o mniejszej gramaturze, z papieru ekologicznego i papierowym skręcanym uchwytem. Dostępne są w wielu wersjach kolorystycznych. Ja najbardziej lubię kolor naturalny, wpadający w odcienie szarości i brązu. Dla większego budżetu idealne będą grubsze torby, laminowane folią i z uchwytem zrobionym z grubego sznurka. Są one bardzo wytrzymałe i estetyczne. 

Nadruk 

Druk toreb reklamowych jest inny dla każdego materiału. W przypadku opisywanej powyżej wersji budżetowej, nadruk wykonuje się metodą tampon druku. Wykorzystać do tego można kilka kolorów z palety Pantone. Pamiętać jednak trzeba, że im więcej kolorów użyjemy, tym droższa będzie ostateczna cena. W przypadku droższych toreb reklamowych, możliwy jest nadruk z wykorzystaniem pełnej palety barw. Można więc na torbach umieścić zarówno logotyp, zdjęcie lub jakąś atrakcyjną grafikę reklamową. Moim zdaniem dobrze przygotowane torby reklamowe są dowodem na dbałość o szczegóły i pełen profesjonalizm firmy, która starannie dba o swój wizerunek.

Brak komentarzy



(pole opcjonalne)
(pole opcjonalne)

Moderacja komentarzy w tym serwisie jest aktywna. To oznacza, że twój komentarz nie będzie widoczny na stronie dopóki nie zostanie zaakceptowany przez redaktora.

Zapamiętać informacje o tobie?
Uwaga: Wszystkie znaczniki HTML poza <b> i <i> zostaną usunięte z twojego komentarza. Możesz dodawać linki wpisując po prostu adres URL lub e-mail.