maj 15

Nie tylko ogromne biznesy i przedsiębiorstwa muszą się skutecznie i regularnie reklamować, by się utrzymać na wysokiej pozycji w branży. Także mniejsze firmy i pojedyncze osoby działające w praktycznie każdej branży powinny zadbać o tę kwestię, ponieważ nawet najwyższej jakości usługa zostanie niezauważona przez klientów, jeżeli nie dotrze do nich odpowiednio skonstruowana reklama. Co ciekawe, nie tylko osoby pracujące w biurach czy biznesmeni potrzebują na przykład takich gadżetów reklamowych jak wizytówki. W swojej pracy projektuję również wizytówki dla budowlańców, by dzięki nim mogli skuteczniej promować swój biznes.

Co powinna zawierać wizytówka dla budowlańca?

Przede wszystkim pamiętam o tym, by umieścić na niej symbole i kolory odpowiadające branży. Na przykład na wizytówce powinny znaleźć się sugestywne zdjęcia akcesoriów, w postaci narzędzi budowlanych. To pozwala od razu skojarzyć konkretny przekaz reklamowy z daną branżą. Warto także wykorzystać barwy ewidentnie kojarzące się z budową. Jak wynika z moich doświadczeń jako graficzki, są to kolory żółty i czarny. Wizytówka może zawierać także elementy spersonalizowane, na przykład zdjęcie budowlańca.

Takie zabiegi stosuje się coraz częściej, ponieważ skutecznie wpływają na postrzeganie profesjonalisty przez klienta i pomagają budować zaufanie. Na wizytówce nie może także zabraknąć logo firmy oraz hasła reklamowego, a także danych kontaktowych do pracownika. Warto umieścić na niej również adres witryny firmowej czy fanpage'a na portalu społecznościowym.

Brak komentarzy



(pole opcjonalne)
(pole opcjonalne)

Moderacja komentarzy w tym serwisie jest aktywna. To oznacza, że twój komentarz nie będzie widoczny na stronie dopóki nie zostanie zaakceptowany przez redaktora.

Zapamiętać informacje o tobie?
Uwaga: Wszystkie znaczniki HTML poza <b> i <i> zostaną usunięte z twojego komentarza. Możesz dodawać linki wpisując po prostu adres URL lub e-mail.